تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۲۹۳۰۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
كسب بالاترین رتبه بهره وری و  تعالی سازمانی توسط شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب


شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب حائز رتبه  اول در نخستین جشنواره بهره وری و تعالی شرکت ملی نفت ایران شد. رئیس بهره وری و سيستم های مدیریتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در گفت و گو با روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حاشیه این جشنواره که در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ بر اساس سیاست های ابلاغی معاون وزیر و   مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت ایران،  استقرار مدل تعالی در دستور کار همه شرکت های تابعه  این شرکت قرار گرفت و پس از تعیین نقشه راه، تشکیل دبیرخانه و انتخاب نمایندگان تعالی شرکت های نفتی، دوره های آموزشی مورد نیاز  شاملِ آشنایی با مُدل تعالی، تربیت ارزیاب و  اظهارنامه نویسی، توسط  مدیریت مهندسی ساختار شرکت ملی نفت ایران برگزار گردید. 

 علیرضا جشیره نژادی با بیان این‌که شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب موفق به کسب بالاترین رتبه تعالی سازمانی در شرکت ملی نفت ایران شده است، افزود: این موفقیت نتیجه رویکرد علمی،  پشتیبانی و حمایت های مدیر عامل محترم، مدیران و تلاش و زحمتِ تمامی دلسوزان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بوده است.

 

وی با بيان اينكه اظهارنامه مُدل تعالی، توسط  همکاران اداره مهندسی ساختار و بهره وری و  کارشناسان  سیستم ها و بهره وری تدوین شد، افزود:  اظهارنامه تدوین شده گویای واقعیت های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بود و ارزیابان مُدل تعالی  بر اساس برنامه تدوین شده، در شرکت حضور یافته و با بررسی های انجام شده بالاترین امتیاز به شرکت ملی مناطق نفت‌خیز  تخصیص یافت و این شرکت  توانست در فرآیند ارزیابی, تندیس سه ستاره را از آن خود نماید.

 

 جشیره نژادی با بیان این‌که شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب پیشرو در زمینه استقرار چرخه بهره وری در صنعت نفت ایران است، عنوان کرد:  برنامه های ارتقا بهره وری  جهت بهبود شاخص های استاندارد و اختصاصی در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با دو رویکرد افزایش ستانده و کاهش نهاده تدوین و اجرایی شدند.

 

وی اظهار کرد: این شرکت در حوزه بهره وری به عنوان شرکت برتر و پیشرو در این جشنواره معرفی و تندیس و لوح به مدیر عامل محترم اهدا شد.

 

رئیس بهره وری و سيستم های مدیریتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: پروژه های تدوین شده  شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در فرآیند ارزیابی پروژه های شرکت ملی ایران بالاترین امتیاز را  کسب و به سازمان ملی بهره وری نیز جهت انتخاب پروژه بهره ور ایران معرفی شده اند.

 

 جشیره نژادی اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک، بر اساس رهنمودهای مدیرعامل محترم و حضور مستمر همکاران حوزه بهره وری در واحد‌های عملیاتی با ترویج فرهنگ بهره وری و با رویکرد مسئله شناسی و تدوین برنامه های ارتقاء بهره وری، رشد محسوس در بهبود شاخص های بهره وری صورت پذیرد


:
:
:
آخرین اخبار